Total Pageviews

Friday 1 July 2022

Pobudka z samego rana

 Godzina czwarta minut trzydzieści

Pobudka z samego rana

Chciałem jeszcze pospać

Jednak nie wypada czeba wstawać.


Cóżeś chłopcze taki jurny

Ojciec się obudził

Nie dasz nikomu pospać

Wstając z samego rana.


Ja ze swej strony przeprosiłem 

Stary nie marudź 

Muszę kwiaty kupić 

Dla naszych kobiet. 


Wybiegłem z domu 

Oj bardzo wkurzony 

Stary śpi w pościeli 

A Ja odwalam całą robotę. 


Drzwi do mieszkania chciałem otworzyć

Nie mam kluczy więc dzwonię

Matka drzwi otworzyła

A Ja od razu zacząłem składać życzenia.


W dniu kobiet życzę wszystkiego dobrego 

Dużo radości ze mnie i ze starego

Niech Ci się z nami życie układa

I bądź z nami szczęśliwa.


Autor Jacek marek krawczyk

Kraków 2021.03. 08 

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl