Total Pageviews

Sunday 24 July 2022

Podporą był matki płacz i śmiech

 Nie pytaj mnie czym życie jest

Ja sama wiem czego chcę

Tak chciałbym kochać ciebie

I iść z tobą drogą, którą wyznaczy nam los.


Zrozumieć łatwo gdy dwoje jest 

Tak życie w młodości nauczyło mnie

Podporą był matki płacz i śmiech

Bo przy niej nie bałam się.


Więc zrozum mnie, że kocham cię 

I pragnę z tobą związać się 

Wystarczy, że powiesz jedno słowo, 

Że pójdziesz ze mną tą samą drogą. 


..................................................... 

.................................................... 

.................................................... 

......................................................

Autor Jacek marek krawczyk

Kraków 2022. 07. 24

Wiersz nie dokończony 

Jeśli chcesz to dokończ go sam. 

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl