Total Pageviews

Wednesday 16 November 2022

Nie zbadane są losy dalsze moje

 

Nie pora mi myśleć o tym

Co będzie kiedy odejdę

Choć wiek sposobny

Co dalej będzie?


Jeszcze lica czerwone

Gdy mówię o miłości swojej

Jeszcze serce spokojne

Gdy maszeruję swawolnie,

A jednak wybiegam myślą

O tym co mówią,

Że krople potu barwę zmienią na czerwoną.


Nie zbadane są losy dalsze moje

Choć przeżyłem czas tworząc historię,

A jednak ciągle pragnę i wierzę że,

I tu i tam będę żyć spokojnie.


Och jak chciałbym wyjaśnić

Los nie dokończony mój

I czuć ten komfort,

Że jestem spokojny o swój dalszy los.


Więc wybacz mi Boże, że chcę zrozumieć

Czy warto dalej żyć tak jak TY

Walcząc o swój los tam gdzie jest

Świat, który jest inny od innych.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2022.11.16


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl