Total Pageviews

Friday 15 September 2023

Oczekiwanie

 












Oczekiwanie


Jakobym chciała to co nie miałam

Już od dziecka mówiąc Mama

I ten błysk w oku, że chciałam

Wszystko co poznałam mieć.


Szczęśliwe lata i nic tylko tata

Kup mi, a mama kochana,

Że chciała by córka miała

To co chciała dla siebie by mieć.


Nerwowe lata, nauka i chęć

Chciałoby się mieć oceny

Jak przystało by mieć

Tak jak mama i tata chcieli bym miała.


Kochane lata w nim miłość

Samodzielność i chęć,

By kochać i być kochana

Jak pies, którego chciałam mieć.


Smutne to lata bo nic nie chciałam

Miałam wszystko, lecz bez was

Kochana mama kochany tata

To nic los przeciwny mi był.


Nie liczę lat czujna jestem

Samotna, gdzieś zagubiona,

Lecz spokojna bo odnalazłam

Ciebie Jezus w pokornym oczekiwaniu.


I już nie proszę i już nie wołam

Tylko się modlę o spokój mój,

Bym życie zamieniła w wiarę do Ciebie

I żyć z tym do końca mych dni.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.09.16



No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl