Total Pageviews

Tuesday 12 September 2023

Świat się zmienia

 

Świat się zmienia


Ponury ten świat

Gdy mgła jak szata

Okrywa wszystko

Co istnieje.


Zamglone oczy moje

Nic nie widzę

Tylko drąży myśl

Czy znowu zobaczę ciebie.


Pamiętam, a zresztą

Świat się zmienia

To już coś innego

Inny obraz inne odcienie

Tego co powinę wiedzieć



Wiersz nie dokończony


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.09.11



Wciąż patrzę przed siebie

Odgadnąć chcę,

I nic nie widzę

Tylko ciebie

Taką gdy spotkałę cię.


To przecież świat

Taki jak ja chcę

I nic nie potrafię zmienić

Błysk w oku, a ja nie widzę

Tego co będzie gdy pomyślę.


Lecz kiedy zdarzy się cud

I ujrzę tą przestrzeń

Tą teraźniejszą i dzisiejszą

To już wiem, że nie sam

Jestem na tym świecie.


Więc proszę cię

Podaj mi rękę

Szepcz mi do ucha

Niech śpiew usłyszę

I już zrozumiem, że jestem

Obok Ciebie.



Wiersz dokończony

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.09.13


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl