Total Pageviews

Tuesday 5 March 2024

Znów decyzję podejmuję

 

Znów decyzję podejmuję


No przecież byłoby inaczej

A może i lepiej by było,

Lecz czy tak naprawdę

O to chodziło.


Sam już nie wiem

Głowa mi pęka

Zrozumieć trzeba,

Że trzeba powiedzieć

Tak lub nie

A nie wymigiwać się.


Można usta zamknąć

I nic nie mówić,

Lecz nic już się nie zmieni

I wtedy będę żałował,

Że nie podjąłem decyzji.


Zawsze mi matka mówiła,

Że sercem się kieruj,

Lecz zmienić środowisko

To jak porzucić

Status jaki miałem

Wśród ludzi których kochałem.


Ostanie słowo już do mnie należy

Bo wiek już starszy i doświadczenie

I nikt mi nie powie,

Że źle zrobiłem

Bo już rodziców nie ma na świecie.


A jeśli nic nie chcę zmienić

To przecież świat będzie zamknięty

A ja się wypalę

I monotonia zostanie życia,

Które prowadzę.


A jeśli już powiem tak

To jest nowe wyzwanie

I powinę się cieszyć,

Że znowu żyję emocjami

Jak za młodych lat

I świat będzie już inny

Od tego co teraz zostanie.



Autor wiersza Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2024.03.05

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl