Total Pageviews

Monday 29 August 2011

Z tomiku "Brama do Boga Wrota otwiera"


Kto dozna-wieczny towarzysz

Gdy tak klęknąłem poprostu przed krzyżem
Promienie prześwitujące przez szybę
Mozaiką ołowianych konturów świętych
Zaznaczyły promień miłości-światłości
Twarz Chrystusa, który cierpiał.

I.., stało się! Cud zwykłych promieni słońca
Olśniły mnie, że tak nie można błądzić
Wśród ludzi nie rozumiejąc ich cierpienia.
Jednak doświadczając zmienność losu zrozumiałem,
Że On będzie wieczny towarzysz mojego serca.

Teraz już nad ziemią pochylam kark,
Ale nie z męki Jego, ale z mojego życia.
Doświadczając Jego miłości i serca.
Wiecznego Towarzysza...

Tajemnica nie jedno ma imię...
Tajemnica nie jedną ma nazwę...
Tajemnica jest intymnością twego serca,
Lecz nie zapominaj przekazać,
Gdy zamkniesz oczy ze swobodnym
Zanikającym oddechem 
Twój sekret przetrwania tu na ziemi.
By móc odrodzić się w innym świecie.
Jak dziecko przychodzące na świat.

Kraków 2006.XI.22
Autor Jacek Marek Krawczyk



No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl