Total Pageviews

Wednesday 25 December 2013

Moja piosenka

Przyjdź rzuć wszystko i zamknij drzwi
Nie pytaj za kim czy przed kim
Tak życie uczyło mnie
Jak krzyk 
To wolność moja
Która daje poczucie bezpieczeństwa

Szukasz wzrokiem mych oczów
A gdy zbliżysz się
Wtedy magnetyzm działa we mnie
Od Ciebie zależy
Czy przyciągniesz czy odepniesz mnie

Tak życie uczyło mnie
Gdy korzenie mocno zakorzenią się
Ja nie lękam się
Ni burzy ni wiatrów,
Lecz uwierzyłam sama w siebie

Więc rzucę wszystko I
i pójdę za Tobą jak pies,
Lecz gdy nie będziesz mi wierny
Wtedy pamiętaj zemszczę się

Życie uczyło mnie,
Że przy boku Matki
Byłam jak samorodek,
Lecz gdy dojżałam i wyrosłam
Wtedy korona nauczyła mnie dostojeństwa,
By iść drogą, która da wolność Tobie i Mnie

Tak życie nauczyło mnie
Gdy korzenie mocno zakorzenią się
Ja nie lękam się
Ni burzy ni wiatrów,
Lecz uwierzyłam w samą siebie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2013.XII.25


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl