Total Pageviews

Monday 2 December 2013

Piosenka Dyskopolo

Choć to kamyk zielony
Skąt nie pytaj
Zawieszę ci na twej szyji,
By był to twój talizman.

Kamyk kamyk zielony
Szczęście ci przyniesie
Gdy spojżysz na niego
Będziesz śnić o miłości
Jaką pragniesz ze mną.

Zgubić go nie trudno,
Lecz serce zakołacze
I szukać go będziesz
Tak jak mnie szukałaś
Gdy tańczyłaś ze mną.

Czasami zapomnisz o nim
Lecz gdy mnie zobaczysz
Już wspomniesz o nim
Kamyk kamyk zielony
Szczęście ci przyniesie
Tym bardziej Ja kochał Cię będę

Nie pytaj mnie więcej
I nie roń łez
Choć kamyk zielony zgubiłaś
Teraz mnie już nie porzucisz
Bo dałem ci pierścionek zaręczynowy
A w nim mały kamyk zielony

Kamyk kamyk zielony
W nim szczęście znalazłem
Teraz patrzę w jej oczy
I wiem, żeś piękna jak kamyk zielony
Tak kochać ją będę jak przysięgałem,
Że oddam mój kamyk
Tej którą pokocham na całe życie swoje.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2013.XI.30

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl