Total Pageviews

Saturday 13 February 2016

No tak i co z tego mam

No tak wypiłem i co z tego mam
Kaca moralnego i długi za grosz.

Poszedłem do pracy wczas rano
Wyszedłem z pracy bez entuzjazmu.
No tak pracowałem i co z tego mam
Mięśnie obolałe i wypłata na rachunki.

W niedziele rano odpoczywałem
No tak odpoczywałem i co z tego mam
Odleżyny na tyłku i dym po papierosach
Jaki unosił się w moim mieszkaniu.

Teraz nowy tydzień się zaczął
No tak całe siedem dni i co z tego mam
Zajęty czas od rana do wieczora
I pieniądze na benzynę abym odjechał i przyjechał.

A kiedy zasypiam to jestem na wakacjach
Szybuję nad ziemią i cieszę się
Takim jaki jestem gdy śpię.
No tak gdy śpię i co z tego mam
Spokój i odlot do trzeciego wymiaru.
Jaki każdy pragnie by był świat.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.02.13

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl