Total Pageviews

Monday 8 February 2016

Odkrycie roku 2016

Przyznam wam się że powoli dobiegam do sześćdziesiątki
i zaczynam ćwiczyć umysł, aby nie zdziecinnieć. Zapytacie się co ja robię?
Nic prawdę mówiąc. Po prostu żeby się nie nudzić wypełniam sobie czas
różnymi zadaniami jakie stawiam przed sobą. Nie będę wymieniał,
lecz powiem wam co odkryłem oprócz gier komputerowych w kiosku.
Mam wnuki i muszę się wam przyznać, że one co dostaną nową grę
to po wygraniu szybko się nią nudzą. No właśnie i ja też zacząłem się nudzić gdy rozwiązałem parę Sudoku, trochę rozegrałem partyjek szachów z komputerem i postrzelałem sobie jak prawdziwy snajper, aby wreszcie usiądź sobie na tyłku kiedy tak mnie wykończyła gra z komputerowymi graczami w tenisa, w lotki, w kręgle i tym podobne. Szlak mnie trafił gdy wszystko zaczęło mnie boleć i wtedy powiedziałem dość. Wyłączyłem komputer i poszedłem na spacer, aby po drodze jeszcze zakotwiczyć w kiosku. I wtedy stał się cud zobaczyłem na półce małą książeczkę bezcenną ponieważ nie było ceny. Kpiłem ją za małe pieniądze i przyszedłem do domu i postanowiłem ją przeanalizować aby dojść do wniosku, że jest to odkrycie roku 2016. Czy ją polecam? Oczywiście, że tak ponieważ nie trzeba dużo się wysilać, a można sie świetnie bawić.
Co To jest!? Popatrzcie na zdjęcie to sami odgadniecie. pozdrawiam.

Autor tekstu Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.02.8


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl