Total Pageviews

Tuesday 23 February 2016

Złota obrączka - piosenka

Autor zdjęcia Jacek Marek krawczyk
Byłem jakiś nie wyraźny
Bardzo nie zadowolony,
Ale jednak postanowiłem
Na tą noc wyjątkową
Zdjąć obrączkę.

Złota obrączka
Szczęście przyniesie
Bez niej
Nie czuję się bezpiecznie
Ona ochroni mnie
Przed zakusami kobiet.

Noc nie przespana
Dramat wielki
Szukam złotej obrączki
Jest! - znalazłem
Teraz jestem bezpieczny.

Złota obrączka
Szczęście przyniesie
Bez niej
Nie czuję się bezpiecznie
Ona ochroni mnie
Przed zakusami kobiet.

Zona krzyczy!
Jak mogłeś mi to zrobić
Tak cię prosiłam
Nie zdejmuj złotej obrączki
To tak jak zdrada
Od przysięgi którą mi składałeś.

Złota obrączka
Szczęście przyniesie
Bez niej
Nie czuję się bezpiecznie
Ona ochroni mnie
Przed zakusami kobiet.

Bukiet róż kupiłem
W nim mały prezent
Taki duży pierścionek
By żona była mi wierna
I nie ściągała go nigdy
W ramach przeprosin.

Złota obrączka
Szczęście przyniesie
Bez niej
Nie czuję się bezpiecznie
Ona ochroni mnie
Przed zakusami kobiet.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.02.24

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl