Total Pageviews

Monday 8 February 2016

Tak ją zapamiętałem

Szukam, św. Antoni
Módl się za nami.
Przerzucam i szukam
Nigdzie nie mogę znaleźć
św. Antoni módl się za nami.

Jest! Znalazłem Matki fotografię
Pożółkłą, wyblakłą
Jednak bezcenną
Dla mnie.
Tak ją zapamiętałem
Gdy ją żegnałem.

Wtedy gdy prosiła
Czasami módl się za mnie
Zbagatelizowałem, zapomniałem.

Dlaczego szukałem
Tak cennej fotografii,
By odżyła wieź
Jaka łączyła mnie
Z matczynym sercem
Gdy byliśmy razem.

I stał się cud
Zacząłem myśleć
O niej i przypomniałem sobie
Radosne dni, szczęśliwe dni
Gdy byłem dzieckiem
Tak głęboko wyszedłem w myślach
Myśląc o niej
O mojej matce.

Dlaczego!?, nie pytaj
Zrozumiałem,
Ze z biegiem czasu
Każdy z nas będzie sierotą
I nic nie pozostanie
Tylko modlitwa
Racz wysłuchać mnie Panie
I przebacz, że zapomniałem
O Tobie i o Matce.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.02.08

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl