Total Pageviews

Saturday 24 September 2016

Marzenie poety

Zaufać w słowo to proste
Jeszcze bardziej zdaniu
Lecz kiedy myślę Polska
Wtedy jeszcze bardziej liczę
Na miłosierdzie Boże
Dla Narodu.

Chciałoby się nieść transparent
Z hasłem, które da nadzieję
Ze przecież jestem w swoim Kraju
I nikt nie spocznie dając siebie
Dla podwyższenia mnie i ciebie.

Tak rodzi się myśl nowa
Jak piosenka wierszem pisana,
Ze nie ma wolności bez zrozumienia
Tych co rządzą w naszym kraju.

Wolność krzyczą wszyscy
Jakby chcieli dać otuchę
Swoim dzieciom w swoim Kraju
W tym w którym mieszkają.

Ja nie krzyczę ja nie proszę
Lecz tłumaczę moim dzieciom
Ze przecież jesteście wolni
Mając to co w sercu wszyscy mają
Polskę zatroskaną i rozsądną.

Tato, Mamo my wiemy,
Ze rodzina to już Polska
Lecz tak trzeba żyć
Kiedy każdy myśli o przyszłości
Dla nas dla rodziny dla Polski.

Wziąłem pióro
Dziecko podało mi kartkę białą
I napisałem hasło
Takie małe takie krótki
Nie ma Polski bez Polaków
Nie ma przyszłości gdy brak Lidera.

Dzieci spojrzały na mnie i pytają
Czy to wszystko!?
Ja wytrzeszczam oczy na nie
Trochę zdziwiony
A one wołają nowe hasło
Każde dziecko broni prawo
Każde dziecko ma prawo
Zdobywać wykształcenie
Takie które dało by mu przyszłość
Wzrastać i pracować w swoim Kraju.

Brawo dzieci i dodaję nowe hasło
Niechaj wszyscy kto głosuje na Lidera
Zaufa mu jak matce i ojcu kiedy powie
Wypisując na transparencie.
Wolna Polska to Europa
Wolna Polska to Unia.

Matka łzy ociera płacząc
Mówiąc szeptem do nas
I pomyślcie trochę o mnie
Ze nie ma wolności bez kościoła
Nie ma wolności bez Boga.

Wszyscy mówią mama ma rację
Lecz abyśmy wiedzieli
Ze i my mamy coś do powiedzenia
Tata szepną nam do ucha
Nie ma lidera, którego nie popiera
I młody i stary i Polska rodzina.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.09.25

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl