Total Pageviews

Sunday 25 September 2016

Serfując w moim blogu

Szlak mnie trafia ponieważ szukam i szukam
wzorcowego wiersza, który był by dla mnie
przykładem jak mam pisać przykładnie.
Popełniam kardynalne błędy już nie chodzi o treść,
a o rytmikę słów. Dam wam przykład oczywiście
z głowy, abyście nie szukali dowodów.

Nie płacz matko nie płacz kiedy miłość płonie
Jam twój syn i naprawię com nabroił...

Powinno być;

Nie płacz matko nie płacz kiedy miłość płonie
Syn twój narozrabiał i naprawi co nabroił....

Jak widać prawie to samo, ale nie to samo.
W pierwszych wersetach syn przyznaje się do winy,
a w drugich wersetach ktoś stwierdza, że jest winny.

Oczywiście rozumiecie sami, że nie mogę liczyć
tylko na nutki ponieważ wiersz byłby jednym
wielkim …....

Dlatego nie dziwcie się mi, że czasami wiersz
mój jest tak ciężko strawny, że wydaje się,
że ma przebłyski.

Pozdrawia wasz poeta Jacek Marek Krawczyk
Autor tekstu Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl