Total Pageviews

Sunday 2 July 2017

Inny jak mój stary


Dyrd dyrd dyrd
Odbierz stary dzwoni!
Obudziłem się przygasiłem budzik
Wstałem i zamknąłem za sobą
Drzwi od łazienki.



Twarz przemyłem wpatrzyłem się
I zrozumiałem, że jestem podobny
Do kogo? - do starego
Czyli mojego Ojca.

Niby mam to samo
Jednak nie to samo
Inne ubranie inne uczesanie
I nawet inny światopogląd.

Więc się pytam sam siebie
Dlaczego jestem podobny..?
I wtedy myśl nowa
Muszę dożyć wieku
Takiego jak mój stary.

Lata mijały a ja
Starzałem się równolegle
Z moim starym
I wtedy zrozumiałem, że
Gdy on odejdzie ja będę już
Taki jak mój stary.

Dlaczego nie pytaj
Sam się domyśl
Przecież ja teraz jestem
Inny jak mój stary
Ponieważ nie lubię być
Tym kogo kocham.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.07.02

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl