Total Pageviews

Friday 21 July 2017

Zacząłem pisać o sobie

Piszę i piszę list do ciebie
Cisza wokoło panuje
Nie słychać twojego głosu
W domu pustka bez ciebie.

Zdania się nie kleją
Litery przeskakują
Piątą papeterię zmiąłem
I wyrzuciłem do kosza.

Nie! Myślę sobie
Poetą to ja nie jestem
Chcę coś napisać
Tą myśl-to co czuję
Tylko dla ciebie.

Zacząłem pisać o sobie
Jaki jestem co czuję do ciebie
I wtedy olśnienie
Tak trzeba gdy miłość płonie.

Skończyłem, przeczytałem
Zakleiłem kopertę
Wrzuciłem list do skrzynki
Lęk mnie ogarnął i zapłakałem.

Sam już nie wiedziałem
Czy śmiech czy łzy
Jak ona to odbierze
Ten list który napisałem.

Wszedłem na klatkę
List był w skrzynce
List od niej którą kochałem
Serce mocniej zabiło gdy otwierałem.




Kochany Marku Ja wiem że boli
Ciebie i mnie,
Lecz pragnę powiedzieć,
Ze nie połączyła nas chemia
Tylko miłość która łączy nas
Podpisano Marzena.

Teraz wiem, że trzeba mało słów
By wyrazić miłość
Wystukałem numer i zadzwoniłem
Przepraszam i już biegnę do Ciebie.
Twój Marek.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.07.21

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl