Total Pageviews

Sunday 18 March 2018

Ten który zapisał moje życie


A kiedy światło zobaczę
Przed bramą przez którą przejdę
Wtedy pójdzie za mną cień
Ten który zapisał moje życie
Na pergaminie krwią moją.

Krew wymowne ma znaczenie
Daje więcej niż dać może
Ono wiąże wszystko w całość
Dając początek i koniec
Tego co zwie się wolność.

Pierwsze kroki jam nie winny
Pierwszy krzyk jak wołanie
Ze przecież przyszedłem na świat
Żeby przejść przez ludzki byt,
Drogi jaką ty znasz Panie.

Tak matka serce chce oddać
Dla dziecka swego,
Które jest miłością jaką nasiąkłem
By móc zrozumieć ten sens życia
Z tobą i bez ciebie Panie.

Lecz kiedy oczy zobaczyły
A rozum dał wiarę
Wtedy wiem, że przedłużę
Moje wieczne bytowanie
By poznać to co ty poznałeś Panie.

A kiedy przyjdzie mój czas
Pokłonić się ziemi
To mam nadzieję,
Ze jeszcze zobaczę Cię Panie
W całym twoim majestacie.

Tak serce mówi a Dusza pragnie
Bo poco mi było żyć
Wszak związałem się z Tobą
Jak dziecko z matką
Już będąc w łonie co cudem nazwali.

Ci co uwierzyli w zmartwychwstanie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.03.18

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl