Total Pageviews

Tuesday 18 June 2019

Słyszysz to co ja słyszę

Słyszysz to co ja słyszę
Modlitwę słyszę Ojcze...
Kto tak się modli
Nie wiem słyszę
Czyj to głos
Dziewczęcy czy chłopięcy
To głos Matki
Taki słodki
Spokojny i boski.

Ojcze wysłuchaj mnie
Ostudź Duszę mą
Ukuj moje pragnienie
I daj wiarę, że potrafię
Powiedzieć moją prośbę.

Słyszysz to co ja słyszę
Nie nic nie słyszę
Tylko ten lęk czuję,
Ze uchwyciłam cząstkę
Duszy Matki mojej.

Jezus najsłodszy Panie mój
Daj mi tą siłę bym mogła
Unieść ten krzyż tak jak Ty
Przyznać się, że jestem chora
I nic już nie pomorze.

Wbiegłam do pokoju z płaczem
Matkę przytuliłam do siebie
I wołałam Matko Matko nie odchodź
Nie zostawiaj mnie
Samej na tym świecie.

Matka spojrzała na nas
I powiedziała
Wiara to nie tylko to
Co się widzi i dotyka,
Lecz pogodzenie się z losem
Ze tak ma być.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.06.16


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl