Total Pageviews

Sunday 28 June 2020

Nie znane zakamarki miłości

Nie warto było sięgać do gwiazd
Szukać tego jednego jedynego
Który mi szczęście przyniósł
Tylko na jedną godzinę.

Powiedz dlaczego serce ci biło
Równym z taktem moim
Słuchałam myślałam, że miłość znalazłam
Jaką pragnęłam we dwoje.

Co to sprawiło, że byłeś jak ogień
A później zimny jak lód
Czy warto było kochać się
Wśród kwiatów które wręczyłeś mi.

Jakżeż ja mogłam brać co ty masz
Nie myśleć co potem
Myślałam, że zwiąże nas miłość,
Kiedy będziemy bardzo blisko we dwoje.

Oczy twoje jak węgiel spalony
Usta blade jak lilia
A i tors taki mały,
Że usłam jak badyl ziemniaczany.

Wsłuchując się w ten głos
Który niesie się z wiatrem
Rozwiewając moje uczucia do ciebie
Serce ostudziłeś i myśli porwałeś
W nieznane zakamarki z których
Wylęgły się obawy jakich nie znałam do dziś.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2020.06.29

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl