Total Pageviews

Saturday 13 August 2022

Boules

 












Ile radości ten widok 

Rozjaśnia moje oczy 

Boules błyszczące, 

Emanujące wspomnieniami 

O tym co mi najdroższe. 


Jeszcze nie pora jeszcze nie czas 

Na półkę ustawić Boules 

Wszak wiem, że trzeba nimi grać 

W zawodach gdzie radość i smutek 

Towarzyszy jak w życiu, które mam. 


Wysiłek mierny, lecz snajperski 

Na celownik świnkę trzeba brać 

Nacisnąć na spust i już wiem 

Jaki oddałem strzał. 


Przeciwnik groźny karabin ma,

Lecz Ja się go nie boję

Bo wiem, że strzał

Można oddać tylko raz.


A gdy świnka otoczy się murem

Nie lękam się i strzelam

I patrzę jak bractwo Boules

Rozchodzi się na wszystkie strony.


Zwycięstwo pewne, lecz czasem 

Porażki są, ale myślę że przecież 

Wiek nie decyduje o sukcesie, 

Lecz koordynacja umysłu - siły - wzroku. 


Czasami myślę, że czegoś mi żal 

Jednak wiem, że można walczyć w Boules 

Nawet wtedy gdy przybywa lat

I cieszyć się jak Lewandowski, że strzelam

Mimo, że z Boules przybywa mi lat.


Autor Jacek marek krawczyk 

Kraków 2022. 08.13

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl