Total Pageviews

Sunday 19 March 2023

Pozostań w sercu moim

 










Pozostań w sercu moim


Tylko przywołaj mnie

Wspomnij mnie

Ja wiem

Pragnę tak jak ty

Spotkać we dwoje

Tych co mówią tak jak My.


Toast wznieśmy do góry

Niech śpiew usłyszy nas

A eho poniesie w dal

Tą pioskę przed lat

Gdy byliśmy razem

Tam gdzie ty i ja.


Nikt nie zagłuszy dźwięku w nas

Tak serce bije wśród nas

Że każdy pragnie to co ty i ja

Tosat wznieś za przyjaźń wśród nas.


To nic, że kropla wyciska łzy

Za tych co nie byli dziś

Lecz będą tam gdzie My

Wśród przyjaciół takich jak My.


Pozostań proszę w sercu moim

Ostani szept usłyszał wiatr

I poniósł te słowa,

Że przyjaźń jest na wiele lat.


To nic, że dzieli nas ten czas

Wypełnić może go wspomnień las

Zmieniając barwy jak włos na twej skroni

Bo przecież wiemy, że jesteśmy

W sercach choć dzieli nas ten czas.


I znów spotkamy się

Gdy wiatr poniesie wieść

O czynach naszych, że warto było

Razem budować to co stworzyło

Ten krajobraz jaki jest w nas.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.03.19


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl