Total Pageviews

Wednesday 22 March 2023

To nic zrozumieć trzeba

 To nic zrozumieć trzeba 


Poskromić moją wiarę  

Uwierzyć, że nie wszystko 

Oplata się wokół mnie 

Tak chciałbym uwierzyć 

Jednak brak zapału, że warto wierzyć. 


Zniechęcić się można 

Słowa moje nikt nie słucha 

Czasami mówią 

 Puknij się w głowę 

Teraz Polska wolna. 


Córze to miłość moja sprawiła, 

Że uciekam do tych wierszy 

O walce o niepodległość 

I kocham to co nie istotne 

Bo przecież inne prądy są w Polsce. 


Jakże to zrozumieć gdy serce boli 

Dziad pradziad walczyli 

A Ja zakochany w tym 

 Co nie istotne 

Bo przecież już inna jest Polska. 


To nic zrozumieć trzeba, 

Że to co historia przedstawia 

To pamięć a Ja już muszę 

Myśleć o walce, lecz nie o wiarę 

By przetrwać tylko o byt taki jaki chcę dla mnie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.03.22

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl