Total Pageviews

Wednesday 29 March 2023

List do Pana Boga

 List do Pana Boga 


Na moim biurku pusta filiżanka 

Herbata wypita i kęs cwibaka 

Światło lampka daje, a Ja piszę 

List do Pana Boga długopisem. 


Myśl błądzi jak wiatr na niebie 

I już się wydaje, że jest blisko ciebie 

Gdy parasol rozkładasz, a wiatr wieje 

Gwiżdżąc melodię jak w niebie. 


Zasłonić by się wypadało jednak nie warto 

Bo cóż ukryję kiedy brak źródła 

 Od którego wszystko się bierze 

Tak jak litery na papierze. 


Nie da się pisać gramatycznie 

Bo myśl błądzi a słowa wypływają 

Od pragnienia jakie noszę w sobie 

Do Ciebie Boże od dzieciństwa. 


Lat przybyło i ciągle za mało 

Tych dni w których było mało 

Pomyśleć o Tobie jak o miłości 

Do świata w którym widzę sens życia 


Nie da się tak od serca list napisać 

Bo przecież rozumne jest pisanie 

I już chce się zasłonić grzech 

Jaki towarzyszył mi przez dorastanie. 


Więc wrzuciłem kartkę do kosza 

I już nic nie zapisałem tak chciałem 

Bo wiedziałem, że rozum zasłonił 

To co Ty wiesz o mnie Boże. 


Autor Jacek Marek Krawczyk 

Kraków 2023.03.29

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl