Total Pageviews

Saturday 22 April 2023

Uwierz mi, że to miłość

 

Uwierz mi, że to miłość


Gdy zapadł dzień

Znów ujrzałem twój cień

Czy potrzebny jest ten strach

Uwierz mi przezwyciężyć to nic,

Lecz ciągle woła ratuj mnie

Nie Ja, lecz twoja miłość.


Graj mi tą melodię

Graj mi tą melodię

Niech struny drżą jak Ty

Nie wiele mogę, lecz kocham

Melodie Twojego życia i nic poza tym.


Jak bardzo tęsknię

Do tych co uwierzą

W słowa które wgrywają

Lasy, góry strumień i Ty

Tak kocham to co jest w tym

Lasy, góry, strumień i Niebo.


To nic zrozum mnie

To co się obudzi we mnie

To nie strach to miłość

Tak woła serce me,

Masz miłość w sobie masz

Tylko uwierz, że Bóg kocha ciebie

To nie strach to miłość.


Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.04.22


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl