Total Pageviews

Tuesday 25 April 2023

Wyjałowiłaś to co jest w tobie

 

Wyjałowiłaś to co jest w tobie


Twe oczy są ciągle maślane

Co się z tobą dzieje ?

Uwierz mi

Jestem twoim przyjacielem.


Przykro mi

Coś ty sobie wmówiła

Sing elką jesteś!

I mówisz, że obracasz się

Wokół tych ludzi, których chcesz

Uważać za swych przyjaciół.


Jakże to, kocham!

I co masz za to

Wolność!

Zrozum samom siebie,

Że nie można żyć w biedzie.


Wyjałowiłaś to co jest w tobie

Już nie tęsknisz za tym co dobre

Coś ty sobie wmówiła

Sing elką jesteś i to jest twój wizaż.


A co ty chcesz

Mieć wokół siebie pustkę

I co powierz,

Że wolna jesteś od siebie

Od swoich pragnień i żądzy.


Uwierz mi, że nie żyje się dla siebie

Zrozum odchodzę

Nie dzwoń do mnie

Tak będzie dobrze

A wiesz dlaczego,

Bo samotność wyzwoli ciebie

Od tytułu jaki masz

Sing elką jestem.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.04.25


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl