Total Pageviews

Friday 12 May 2023

Senior ska ballada

 

Senior ska ballada


Głos słyszę

Wycisz się!

Wyluzuj! Mówią młodzi

Módl się! Dodają wierzący

A wnuki wołają

Naprzód!

I kupują smartfon z aplikacją

Tak abym mógł zażywać sportu.


Lekarz mówi

Witaminki cię wzmocnią!

Grabarz woła

Grób z marmuru wybuduj!

Przyjaciele wołają

Z nami bądź i pij pókiś młody!

A rodzina

Modli się abym długo żył

W spokoju i szczęśliwości.


Obudziłem się i z rannym słońcem wstałem

Zjadłem śniadanie i wzrok kieruję

Na grafik co dziś mam robić.


I tak jak robotnik pracuję

I rano i w południe i wieczorem

By zaspokoić wszystkich,

Lecz gdy już cisza nastaje

Ja koniak piję w samotności

By zagłuszyć to życie w wieku po 60-ce.


Czasami myślę co ze mną będzie

Czy w biegu czy w fotelu umrę

Jednak i tak nic z siebie nie zabiorę

Bo przecież inne życie będzie

Gdy umrę.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.05.12


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl