Total Pageviews

Tuesday 2 May 2023

Uwierz mi, że to miłość

 

Uwierz mi, że to miłość


Jak kiedy znów

Spotkam ciebie

Tak jak ty mnie

Uwierzyć można,

Lecz wybacz

To nie ja

Znów zgubiłem siebie

Znów serce otwieram

Uwierzyć mi trudno

Znów kocham ciebie,

Lecz to ni ja

Lecz to nie ja

Lecz to nie ja

Znów zgubiłem siebie

Znowu serce otwieram

Dla ciebie i tylko dla ciebie

Teraz mówię , że kocham ciebie

Uwierz uwierz mi

To nie ja

Tylko moja miłość

Znów odnalazłem ciebie

I nic nie zagłuszy głosu mego

Tak bardzo kocham ciebie

Jak moją miłość wraz z tobą

To nie ja tylko ślub z tobą

Zawrócił mi w głowie

Uwierz mi uwierz mi

To nie ja tylko moja miłość

Tak pragnie ciebie

Znów wrócę tak jak serce moje

Do tych dni kiedy kochaliśmy się we dwoje

Tak bardzo kocham ciebie

Jak moją miłość wraz z tobą

Uwierz mi to nie ja tylko moja miłość

Tak pragnę ciebie.


Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.05.02



No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl