Total Pageviews

Friday 9 June 2023

O Maryjo kocham cię

 













O Maryjo kocham cię


O Maryjo kocham cię

Nim zmierz zapadnie

Ty wspomóż mnie

Być ze mną cały czas

Nawet gdy sen znuży mnie.


O Maryjo kocham cię

Gwiazdy w niebie świecą

Nim obudzi się dzień

Ty bądź ze mną cały czas

Jak serce Matki mej.


O Maryjo kocham cię

Całym sercem lgnę do ciebie

Jak twój umiłowany syn

Nawet gdy krzyż zasłoni cię

I łzy popłyną z lica jak mnie.


O Maryjo kocham cię

O Maryjo wspomóż dziadki me

Nie zasłonię swojej twarzy

Niech me oblicze będzie jak twe

Wśród tych co kochają cię.


O Maryjo kocham cię

Nic nie będzie bez ciebie w mroczny dzień

Mojej wiary z Panem synem twym

W miłości pragnę z Tobą żyć

Jak dziecko w łonie twym.


O Maryjo kocham cię

Wszak życie bez ciebie

Mrocznym światem jest

Nie ulegnę myślą złym

Wiem, że serce moje w twoim jest.


O Maryjo kocham cię

Żegnać nie będę cię

Czy w nocy czy w dzień

O miłość do ciebie Boga proszę wciąż

Jak Syn twój pragnę z Bogiem żyć.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.06.10


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl