Total Pageviews

Tuesday 13 June 2023

Przyjaźń jak wyzwanie


 








Przyjaźń jak wyzwanie


Jeż li chcesz mieć przyjaciół

To nie wystarczy być z nimi

Lecz odsłonić siebie tak by

Wiedzieli, że jesteś ok.


Trudna to sztuka bo wiek nie ten

Nagromadziło się wiele

Niby nic, a jednak wstyd,

Że kiedyś byłem inny.


Inny to nie znaczy być inny

Lecz taki jaki jestem,

Bez ukrywania, że Ja byłem

Kiedyś kimś!


Może Bóg będzie miłosierny

Lecz brać to nie znaczy dać

Tak po prostu z przyjaźni

Kochać tych co mówią mi.


Jesteś jak słońce za chmurami

Czasami odsłaniasz się

I dajesz radość

Czasami deszcz pada, a słońce

Nic nie mówi tylko czeka

Kiedy opadną chmury.


Więc nie czekaj tylko myśl,

Że warto być z tymi,

Z którymi chcesz być

A świat będzie taki o jakim myślisz.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.06.13


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl