Total Pageviews

Tuesday 27 June 2023

Odnaleźć siebie

 

Odnaleźć siebie


Z mroku wyłania się słońce

Takie mam wrażenie

Zostawiłem za sobą kraj

Takie jak moje wspomnienie.


Nie jedna dzieli mnie granica

Choć świat otwiera szlaban

I tam gdzie mrok zasłania

I tam gdzie słońce rozjaśnia.


Uwierzyć trudno, lecz taka prawda

Nie ma miejsca i Raju

Gdzie człowiek mógłby usiąść

I spokojnie sączyć drinka bez zobowiązań.


Raj utracony i wypędzeni

Pracą się szczyci człowiek ubogi

Kupić i sprzedać i jeszcze zarobić

Tak aby mógł czuć się wolny.


Słodkości wolność gdzie się ukrywasz

Czy w sokach czy w ptakach

Tak chciałbym szybować by się odnaleźć

I móc powiedzieć znalazłem

I odnalazłem siebie w wolności.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.06.27


Wiersz napisany z wspomnień wyjazdu

na zachód w roku 1982.


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl