Total Pageviews

Thursday 3 May 2012

Mam pomysł

Kupowałem i kupowałem nowe skarpetki i bokserki. Pewnego dnia gdy zabrakło pieniędzy stwierdziłem, że cze ba to co kupowałem wyprać i wtedy wpadłem na genialny pomysł KUPIĆ PRALKĘ DO SKARPETEK I MAJTEK. Ja naiwny bo mieszkam w Polsce, a to nie Ameryka poszedłem do sklepu, a raczej do Domu Towarowego z AGD i pytam sprzedawcy o w/w pralkę. On popatrzył na mnie i mówi tu nie Ameryka tu Polska. E tam to ja o tym wiem, ale mi chodzi o pralkę, a nie o robota pralniczego. No mów, że pan od razu, że chodzi panu o pralkę Franie zmniejszona do wymiarów Liliputa, ale bardzo mi przykro patent sprzedano gdzie nie pytaj pan, ale w sekrecie powiem za Ocean Spokojny. Więc tak jestem w Polsce, a myślę o Ameryce, a gdy będę w Ameryce to myślę o Polsce. Więc pytam się sam siebie gdzie ją kupie, żebym mógł wyprać skarpetki i bokserki. Obudziłem się cały mokry bo przechodziłem z świata do świata tego, który jest w mojej wyobraźni. Autor Jacek Marek Krawczyk 

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl