Total Pageviews

Sunday 13 May 2012

Troszeczkę o sobie

Jak wiecie mieszkam w Polsce i jestem polakiem. Piszę wiersze tylko na blogu i nikomu ich nie czytam ponieważ brak zainteresowania moją osoba jako poety. No cóż nie doceniany w Polsce ponieważ nie należę do żadnego stowarzyszenia Poetów polskich. Nie którzy wiedzą, że piszę wiersze jednak nie kwapią się do wyeksponowania moich wierszy. Tak, że jestem zdany na siebie i na córkę, która obecnie mieszka w Anglii. Mój status majątkowy jest znikomy i żyję na krawędzi biedy i nędzy zarówno fizycznej jak i Duchowej.  Nie wiem dlaczego Polacy nie zauważają moich wierszy czyżby moje wiersze były bzdetami i mało wartościowe dla Ducha. Martwi mnie to, że mając 50 lat już zaczynam podupadać na zdrowiu i sam nie wiem jak sobie poradzę z moim dolegliwościami. No cóż czekam cierpliwie kiedy Polacy mnie docenią i piszę wiersze, a nóż za życia zacznę czytać większej publiczności moje wiersze, a może gdy zejdę z tego świata ktoś na nowo mnie odkryje w Polsce. Pocieszam się tym, że Duch ochoczy i r wiem się do życia by przeciwstawić się przeciwnościami losu. Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl