Total Pageviews

Tuesday 27 February 2018

Choć nazwą nas szaleńcami

Och! przyjdzie taki dzień
Kiedy pokochamy się
Błądząc wśród gwiazd
Szukają siebie na niebie
Jaki ty ze mną znasz
Gdy patrzyliśmy przed siebie
Będąc nad morzem.

Może jeszcze raz spotkamy się
Nigdy nie zapomnę pierwszego pocałunku
I tych słów które mówiłem ci
Kocham cię kocham cię i chcę z tobą być
Położyć się przy tobie i żyć tą piosenką o miłości
O miłości jaką ty tylko znasz.
Proszę cię proszę cię zostać ze mną.

A kiedy rozpalimy ognisko
Iskry polecą do nieba
A my razem z nimi będziemy
Mówiąc to co tylko ty i ja rozumiem i nikt inny.

Więc powiedz mi że mnie kochasz
I śmiej się śmiej się a ja razem z tobą
Popłyniemy rzeką którą my wybrali
Popłyniemy razem z prądem
Choć nazwą nas szaleńcami

To nie u straszymy się popłyniemy i dopłyniemy
Tam gdzie przyjdzie nam zakotwiczyć
I powiedzieć to nasz dom jaki pragnęliśmy.
Więc mówią o nas szaleni szaleni i jeszcze raz szaleni
Tacy jesteśmy i będziemy.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.02.27

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl