Total Pageviews

Friday 16 February 2018

O Panie mój

O Panie mój daj mi ten dar
By czas zamienić w słowa
I z każdą minutą i z każdą godziną
Chwytać powietrze jak ryba
I móc mówić o świecie jaki znam.

O Panie mój daj mi ten dar
By czas zamienić w muzykę
I z każdą minutą i z każdą godziną
Wydobywać dźwięki, które Ty tylko znasz.

O Panie mój daj mi ten dar
By rozumieć treść zamkniętą w czas
I dać nadzieję, że jeszcze nie skończy się
Czas wyliczania za i przed.

O Panie mój daj mi ten dar
By czas biegł ja razem z nim
I mógł mówić o tym co myślę
Idąc z czasem, który Ty stworzyłeś.

A kiedy przyjdzie mój kres
Niech mój czas nie skończy się
I będzie trwać jak nadzieja,
Która jest balsamem
Na życie jakie niesie każdy dzień.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.02.17

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl