Total Pageviews

Thursday 22 November 2018

Już czas żegnać się

Już czas żegnać się
Lecz wybacz kocham Cię
Tak jak zawsze kochałam Cię

To nic gdy musisz już iść
To nic że płyną łzy
Kiedy i tak musisz iść

Jeszcze jeden gest
Jeszcze jeden pocałunek
By utwierdzić mnie

Tak pragnę znów zobaczyć
Lecz jak trzeba to trzeba
Może wrócisz tu gdzie znów

Wiatr wieje otrzeźwia mnie
Nic nie straciłam
Przecież kochałam Cię

Więc wierzę w to,
Ze znów zobaczę Ciebie
Gdy przyciągną nas serca

Tak jak syna do matki
Gdy wzywa go
Aby pożegnać się

Nie myśl zbyt długo
Nie szukaj tam gdzie nie ma mnie
Uwierz, że jestem tu i tylko tu

Tam gdzie ptaki mają swój dom
Gdzie dzieci przychodzą na świat
I miłość kwitnie jak My

Zegnaj i nie mów nic
Miłość jeszcze raz złączy nas
Gdy przyjdzie na to czas.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2018.11.22

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl