Total Pageviews

Thursday 1 November 2018

Po co mi jeszcze żyć - wiersz

Chwytam się kurczowo łóżka
Chcę się podnieść wstać i iść,
Lecz brak siły opadam bezwładnie
I liczę barany aby zasnąć.

Miłością nasycę się
Miłością pójdę przez życie
Miłością będę żył
Bo przecież przez nią
Widzę świat taki jak Ty tęczę.

Obudziłem się mokry cały
Była godzina druga po południu
Cisza panowała w pokoju
Włączyłem radio melodycznie grali.

Wtem usłyszałem głos męski wyraźny
Jak się Pan czuje panie Jacku
I zobaczyłem Anioła, który sprawował
Opiekę nade mną abym jeszcze żył.

Usnąłem zmęczony i zdenerwowany
Po co mi jeszcze żyć,
Kiedy nie mogę wstać z łóżka
Kiedy przykuty jestem do moich snów.

Miłością nasycę się
Miłością pójdę przez życie
Miłością będę żył
Bo przecież przez nią
Widzę świat taki jak Ty tęczę.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2018.11.01

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl