Total Pageviews

Wednesday 13 February 2019

Wtedy los mnie upokorzył

Mówiono mi
Wmawiano mi
Uczono mnie
Jak trzeba żyć.

A ja spojrzałem
Z góry na życie
I im byłem starszy
Tym bardziej nie rozumiałem
Czego mam się uchwycić.

Uchwycić się mówiono mi
To tak jak cień
Wiernie oddawać
Wartością sens.

Wmawiano mi jak trzeba żyć
Nie bacząc na przekór
Innych ideałów,
Które zmącały mój spokój
Osłabiając mnie
Jaki mam być.

Uczono mnie tak trzeba żyć
Iść drogą, którą wybrałeś
I choć wiele jest skrzyżowań
Ty wierny znakom szlaku
Idziesz nie patrząc na reklamy,
Ze tak trzeba żyć idąc za mną.

A kiedy dorosły się stałem
Osiągnąłem to co zamierzałem
Wtedy los mnie upokorzył,
Ze nie dane mi przetrwać
I być kim jestem
Gdy nie ma patrona,
Który mnie wesprze
Gdy wzywam Pomocy...

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.02.14


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl