Total Pageviews

Wednesday 6 November 2019

Kochałaś mnie ja wiem

Kochałaś mnie ja wiem
Chociaż czasem mówiłaś nie
Chciałaś brać wszystko na poważnie
Chociaż czasem grałaś jak aktor

Skąd się to bierze ten lęk przed tobą
Chociaż uśmiechem witałaś mnie
Ja już sam nie wiem gdzie miłość gdzie śmiech

Tak chciałem być przy tobie
Jak miłość,która woła
Szukaj szukaj ja cię nie oszukam
Znajdziesz miłość jaka jest w tobie
U kobiety,którą pokochasz

Najwny byłem uwierzyłem
W ten mój głos żądzy miłości
Ujrzałem w tobie wszystko
Co pragnąłem w myślach i w snach o miłości

Teraz już wiem, że miłość nie kłamie
Cielesność owładnęła mną
Miłość ujrzałem w moim członkach
A zapomniałam o duchowości mojej miłości
Która mówiła, że to nie jest to co pragnę.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.11.06

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl