Total Pageviews

Monday 10 February 2020

Bo przecież mamy to w sobie

Dziś spełniają się marzenia
Wymarzone wypieszczone
Tak jak nowa myśl

Myślę jak Poeta
Chcąc napisać poemat
O dniu tak ważnym jak dziś

Zacząłem pisać poemat
O tym co się wykluło
Nie czekając na dzisiejszy dzień

Powoli od słowa do słowa
Wersetów przybyło na papierze
Wszystko chciałem przepisać

Pisałem szybko i składnie
Nie myśląc co piszę
Chciałem wyrazić myśl nową

A gdy tak pisałem wierszę
Nagle pustka w głowie
Zakończywszy poemat to Koniec

Bo przecież mamy to w sobie,
Że wydaje się nam dosłownie
Że przed nami nikt tego nie wymyślił

Gdy nagle telefon zadzwonił
Spiołem się jak żołnierz
Bo wszystko to co ja napisałem
W dzisiejszym dniu mi życzono
Na poważnie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2020.02.10

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl