Total Pageviews

Tuesday 20 July 2021

Coś mnie tchnęło natchnęło

 

Gdym spojrzał i się zadumał

Widząc przed sobą

Fotografię już nie moją,

Lecz wnuków bawiących się w sadzie.


Coś mnie tchnęło natchnęło,

Że przecież przed nimi życie

Długością lat, które mi przybyło

Nie mówiąc, że nie tak łatwo było.


Ja sam już nie wiem co to jest życie

Jedni płaczą nad nim a drudzy się śmieją,

Lecz wiem na pewno, że życie to los

Taki jaki sobie wyciągniesz z myśli,

Które układają się do twojej predyspozycji.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.07.20


Wiersz nie dokończony mając na uwadze,

że przecież życie wnuków to ich życie,

a cóż ja mogę powiedzieć kiedy mój świat niknie

w kadrach wspomnień w telewizorze.


Autor Tekstu Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.07.20


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl