Total Pageviews

Thursday 8 July 2021

To może dziwne zbyt romantyczne

 











Lokowałem uczucia w tobie

Byś była jak zawsze przy mnie

Radosna uśmiechnięta szczęśliwa

Ze mną i tylko ze mną kochanie.


To może dziwne zbyt romantyczne

Jednak tworzyliśmy historię miłości

Zapisaną już nie na papierze,

A w umyśle i w sercach naszych.


Odjechałem to fakt daleko od ciebie,

Lecz sercem byłem przy tobie

W myślach, obrazach i wspomnień

Te które zostały gdy byliśmy razem.


Wróciłem by znów być z tobą

Moje kochanie najsłodsze,

Lecz nie zastałem cię w domu

Zostawiłaś list a na nim łzy twoje.


Ja wiem nie da się oszukać dziecka,

Które było w twoim łonie,

Bo to już nie moja krew

Tylko kochanka którego wybrałaś.


Zdrada zdrada zdrada już nie mnie

Tylko życia którego doznałaś

Będąc ze mną i kochając mnie

Tak jakbym był tylko dla ciebie.


Pamiętaj, że świat to nie bajka

Chciałaś żyć już z innym

Więc wybrałaś nowe życie

Ze skazą na twoim sercu.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.07.08

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl