Total Pageviews

Thursday 12 January 2023

Co by rozjaśniło moje oblicze

 

Nazwisko jeszcze jedno nazwisko

Data urodzenia i jaka to epoka

Wszystko trzeba zapamiętać

By móc mieć wiedzę współczesną

Taką aby nie być obcy wśród swoich.


W szoku jestem i w innym świecie

Tu się nikt nie pyta o wiedzę

Tylko zadanie do rozwiązania

I albo będę pracował, albo laba

A jeszcze trzeba myśleć o sobie,

Że miłość panuje w tym co robię.


Więc sięgam do albumu sagi mojej

Gonię po cmentarzach i się modlę

I szukam coś w sobie i u innych

Co by rozjaśniło moje oblicze

Że Oni myślą to co Ja wiem

I z tym żyją jak Ja w tym świecie.


I tu jest wielka tajemnica życia,

Że warto szukać już nie miłości,

A tych pobratymców takich jak Ja,

Którzy wiedzą, że razem można

Zawojować świat i śmiać się

Z tego co mam i co będę miał.


Więc to nie tak bo ty nie jesteś sam

Każdy jakiś wizaż ma i to przyciąga

Do jedności w duchu braterstwa

I świadomej przyjaźni i koleżeństwa


Wiersz nie dokończony...



Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.01.12

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl