Total Pageviews

Monday 9 January 2023

Wystarczy odrobina chęci

 

Może jutro może dziś

Sam już nie wiem

Kiedy będzie dziś

Gdy trzeba umyć naczynia.


Ciało leniwe, nic mi się nie chce

Rozum jeszcze sprawny

Chęć kupienia zmywarki

Dużo by się chciało

Lecz nie ma chęci do pracy.


Nie wiem kim Ja jestem

Poetą, księciem, a może

Panem siebie, lecz nie wiem?

Na pewno robić mi się nie chce.


Wystarczy odrobina chęci

Rękawy podwinąć i do roboty,

Lecz w tym jest jakaś niemoc,

Że przecież rozum mówi weź się do roboty,

A ciało mówi nic mi się nie chce robić.


Jeszcze poczekam jeszcze zaczekam

Lecz wiem, że kiedyś nie wytrzymam

I nawet nie myśląc pozytywnie

Zacznę sprzątać po sobie,

Bo już nerwy puszczają

Trzeba wziąć się do pracy,

By zachować spokój psychiczny.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.01.10

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl