Total Pageviews

Friday 13 January 2023

To nie wy to my kreujemy

 

Zabrakło a może brakowało

Tej jednej przyprawy, która

Nadaje smak gulaszu angielskiego

Robiony przez moją mamę

W dniu kiedy było święto.


Za późno, smak już znam

Z lat moich dziecinnych

Chciałbym zmienić menu

Jednak wszystko trzeba zmienić

Nawet te przyprawy, które zastąpią inne.


Pustka wokół mnie, nie ma cię

Nawet tata poszedł za tobą

Tam gdzie ty i on będą wiecznie

A Ja zostałem i wszystko się zmienia

Nawet nie wiem, czy z radości czy z egoizmu.


Choć nie jestem sam to już inny świat

I sam już nie wiem kto zmienił bieg,

Że pędzę do przodu innym samochodem

W wyścigu by było nam lepiej

Niż mieliśmy za młodu.


To nie wy to my kreujemy

Nie wasz, a nasz świat

I chcemy żyć tak jak wy

W świecie, którym byliśmy

Jednak inny, bo nasz wymarzony od dzieciństwa.


A jeśli już wspominał was będę

Nad grobem gdzie znicz się pali

To przecież oni już czekają,

Kiedy oni będą stali nad grobem naszym

I mówili to co my sami opowiadamy.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.01.13


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl