Total Pageviews

Monday 16 April 2012

Malować każdy może.

                                       Autor rysunku komputerowego Jacek Marek Krawczyk
Byłem w muzeum na wystawie artystów malarzy, którzy wystawiali swoje obrazy. Tak mnie zachwyciły swą prostotą, że postanowiłem gdy tylko przyjdę do domu namalować myszką obraz komputerowy notabene zdradzę wam że nie w jednym programie i otworzyłem GIMP i myślę co narysować. Myślę bawię się myszką i nic mi nie wychodzi. Myślę tak dalej być nie może i zacząłem szukać obrazów w swej wyobraźni i wymyśliłem drzewo życia. Tak artystów, którzy kopiują z życia wzięte jest dużo, ale malując z głowy to już można policzyć na palcach. Dlatego gdy zaczniesz malować szukaj obrazów w głowie i myśl, a nuż jakiś obraz wymyślisz. Jeżeli Ci się uda i stwierdzisz, że oko cieszy to już możesz się uważać za artystę, a jak dzieło będzie wypracowane do możliwości go wyeksponowania publicznie to tylko poszerzać swoją wiedzę i robić karierę...powodzenia życzę Autor jacek marek krawczyk 

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl