Total Pageviews

Sunday 15 April 2012

Ranczo made in Poland


Ranczo made in Poland

Zwierzę wam się co oglądam w niedzielę choć nie w każdą. Jak wiecie po dzienniku jest serial „Ranczo”. Serial mnie rozbawia tak, że oglądając świetnie bawię się , powiedział bym relaksuję się na następny tydzień. Pamiętam jak dziś pierwszy odcinek i czekanie na następny cały tydzień. Oglądając co tydzień wreszcie serial się skończył i przestałem oglądać TV. Teraz idą nowe odcinki i oczywiście już nie oglądam co niedzielę, ale gdy mam czas to odcinek obejrzę i też się świetnie bawię. Znany jest przypadek, że lekarze pacjentowi nie dawali żadnych szans i już nawet wyznaczyli mu datę wy przybliżeniu śmierci, a On czyli pacjent z wyrokiem postanowił oglądać kreskówki, które bawiły go aż do łez. I tak przedłużył sobie życie o ROK i umarł świadomie i mógł sobie zadecydować jak umrze i jak go pochować i napisać testament. Jednak do rzeczy chciałem napisać o „Ranczu”. Serial pytacie mnie dlaczego mnie bawi?, ano dlatego, że pokazuje to co chciałby Polak zamienić fikcje w rzeczywistość. Nieraz nam się zdarza, że jak się to mówi szalejemy by się wyluzować i wtedy przypominamy sobie sceny z powiedzmy „Rancza”. Więc ja czasami żeby się wyluzować gram błazna oczywiście myślącego i kontrolującego swoje zachowanie. Tak to jest sztuka błaznować myśląc. I o tym chciałbym wam napisać. Więc tak rozmawiam z Proboszczem i zwierzam mu się, że przyszedł Rabin do księdza i mówi „Mam chłopaka, a ksiądz mu odpowiada „Rany boskie tylko nie zgol brody!” Proboszcz wytrzeszczył na mnie oczy i mówi Panie jacku to już do tego doszło, że świat stanął do góry nogami? E tam odpowiedziałem po prostu rabinowi urodził się syn. Kiedyś będąc na zabawie tańczyłem improwizując wyrywanie zęba mądrości i podchodzi do mnie moja towarzyszka i mówi a gdzieś się nauczył tak tańczyć, a ja odpowiadam w Sikago w Ameryce. No tak odpowiada mi, takiemu to się powodzi. Czasami mi się zdarza puścić na cały regulator wieżę i śpiewam karaoke i nagle sąsiadka puka i mówi ale pan daje koncert, a ja grzecznie odpowiadam przygotowuję się do programu „śpiewać każdy morze”. A to przepraszam i wszyscy sąsiedzi w moim bloku słuchają moich w cudzysłowie piosenek. I tak jakość umilam sobie życie improwizując błazna aktora...Autor jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl