Total Pageviews

Sunday 15 April 2012

Oczy twe jak słońca blask


Oczy twe jak słońca blask

Oczy twe jak słońca blask
Ciągle myślę jak kochać cię
Twe źrenice świecą jak ogień
Miła moja znowu myślę cały czas
O twoich czarnych włosach.

Ciągle sen objawia mi
Jak miłuję Cię
To nigdy nie zapomnę
Kiedy kochałem Cię.

Myślę wciąż o miłości
Tej wymarzonej niczym ogier
Ty klacz tak piękna jak chmurka
Ta co nad nami była
Kiedy spełniła się nasza wizja.

Ciągle sen objawia mi
Jak miłuję Cię
To nigdy nie zapomnę
Kiedy kochałem Cię

Miłuj mnie niczym ja Ciebie
Kochaj mnie tak jak ptak
Który rwie się do miłości
Zakładając gniazdo swe
Myśląc wciąż o miłości we dwoje.

Ciągle sen objawia mi
Jak miłuję Cię
To nigdy nie zapomnę
Kiedy kochałem Cię
                                               Autor Jacek Marek Krawczyk
                                                        Kraków 2012.III. 29


                                         Zdjęcie autoportret




No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl