Total Pageviews

Thursday 19 April 2012

Zaproszenie do Pijarów

Jest środa środek tygodnia, a tu zaproszenie do Liceum Pijarów w Krakowie na godzinę 17. Ubrałem się świątecznie i poszedłem na śniadano kolację świąteczną z okazji zmartwychpowstania Jezusa Chrystusa. Wszedłem więc do szkoły Pijarów i widzę na holu ustawione rzędem stoły nakryte do kolacji świątecznej. Więc tak usiadłem na skraju stołu i czekam cierpliwie na rozpoczęcie i gdy wybiła godzina 17 ksiądz Pijar zaczął czytać pismo święte i zmówiliśmy krótką modlitwę. Oczywiście nie wypada mi mówić co podano, ale wszyscy byli zadowoleni, a na pożegnanie każdy dostał paczkę świąteczną. A teraz kilka słów z mojej autopsji, jednym słowem co o tym sądzę. Zmartwychwstał Pan alleluja alleluja alleluja więc wszyscy chrześcijanie radujmy się tą nowiną  i obdarowujmy tych co choć się radowali nie było im dane posiąść tego co mieli inni katolicy. Tak nie wystarczy brać, ale i trzeba obdarowywać innych, by nie żółcią, a sercem być wdzięczny za ten dar dany od Boga poświadczający, że jeszcze i będąc tu na ziemi  możemy zasłużyć sobie do królestwa niebieskiego i wcale nie musimy miłować Boga jak siebie, lecz miłować Boga jak siebie i ludzi, którzy nas otaczają dla pokory wobec tych co uwierzyli, a nie dane im było osiągnąć bogactwa na tej ziemi...Autor jacek marek krawczyk  


Nic nie skruszy serca twego
Nic nie oddasz to co masz
Kiedy płaczu nie usłyszysz sumienia
Które wyraża twą miłość
Jaka dana jest od Boga
Który mówi miłością poskromisz pychę
Miłością wybaczysz innym
Miłością wesprzesz
Tych co nie zwątpili w Ciebie i w ciebie.
                                                    Kraków 2012.IV19
                                                Autor jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl