Total Pageviews

Friday 20 April 2012

Nowa szata bloggera

Gdy miałem no powiedzmy kilkanaście lat wtedy cieszyłem się jak dziecko z nowości technicznych, ba nawet  się cieszyłem chwaląc się moim rówieśnikom. Oczywiście nie tylko ja, ale każdy chciał mieć coś no powiedzmy niepowtarzalnego, aby się tym pochwalić i być gwiazdą nie na estradzie, a gwiazdą wśród kolegów, którzy i tak wiedzieli, że wszystko co posiada zawdzięcza rodzicom. Teraz ja jestem dojrzały i gdy widzę nowości wtedy chwytam się za głowę, lecz nie z problemu jaki mi stwarza nowa rzecz, lecz z instrukcji, którą trzeba się nauczyć, aby móc wiedzieć co do trze-go służy.  Jest to o tyle dobre, że poszerzam mój horyzont światopoglądowy i satysfakcję, że znowu jestem na czacie z nowinkami technicznymi. Więc tak uczymy się przez całe życie by móc powiedzieć, że jeszcze nie dopadła nas zwiędła starość, która pogodziła się z tym, że moje dziecko jest mądrzejsze, lecz nie w doświadczeniu życiowym ,a w nowościach technicznych. Więc tak nowa szata bloggera wcale mnie nie załamała i właściwie to tylko wymusiła na mnie , abym myślał z postępem techniki komputerowej.  Autor jacek marek krawczyk 

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl